Politica de Returnari
In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la
incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de
a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in
termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara
invocarea vreunui motiv.
In cazul in care
Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu
sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in
ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost
livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt
indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite
rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul TERRA
SANO SRL, pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea
pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si
confirmarea emisa de TERRA SANO SRL ca acesta este in
ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost
livrat si in perfecta stare de functionare.
Conform ordonantei sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile
a se deteriora sau a expira rapid;
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card
utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 5 de zile de la acceptarea
returului.
Suma rambursata în urma returului va fi cea achitată de client la plasarea
comenzi.
Vă garantăm că produsele
pe care le-ați comandat vor ajunge la dvs. în stare excelentă.
Articolele alimentare nu
pot fi returnate, conform legii, respectiv Ordonanța Guvernului 130/2000, Art.
12. Dispozițiile art. 3-4, ale art. 7-10 și ale art. 11:
(1) returnarea
produselor nu se aplică în cazul vânzării de produse alimentare, de băuturi sau
de produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate de către comerciant la
domiciliul, reședința sau la locul de muncă al consumatorului.
Dacă, totuși, produsul
nu ajunge în stare excelentă la dvs., va rugam sa procedati astefl:
1. Faceți o fotografie
digitală produsului
2. Puneți produsul în
congelator cât mai repede cu putință
3. Trimiteți fotografia
pe adresa de e-mail office@horecas.ro
4. Contactați-ne imediat
la numărul de telefon de pe site și spuneți-ne care este problema. Vom face tot
posibilul să o remediem.
În cazul în care nu se
respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără anunț
în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.